Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 January 2012

i'm Lonley



Terpanggil untuk menambahkan entri post blog aku arini...dah dua minggu aku sunyi sangat..kalau pergi kerje aku sibuk dengan kerja...tapi bila balik rumah...hmm...Dia busy sangat,,,katanya minggu exam...tapi aku selalu terpikir..susah ke nak luangkan masa untuk layan msg2 aku..kol ke..bukan mintak lama pon...5 minit je...Mungkin dia tak pernah rasa pe yang aku rasa sekarang...malas untuk aku berfikir negatif tentang hubungan kami...aku kena percaya yang dia memang tak ada masa untuk aku dan untuk diri dia...sabar la nurul kuatkan semangat...aku kena cuba belajar untuk memahami dirinya...sekarang aku kena fikir perkara yang aku perlu lakukan untuk hilangkan kebosanan ni...alangkah bahagianya jika aku ade wifi dekat rumah..dapatlah aku melayari internet sekerap mungkin...tak pe la awak...yang penting awak tak pernah berubah hati..k la...tu jela yg aku nk merepek...



sila comment di bawah :)

No comments: