Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 November 2011

Kerjaya yang pelik

kadang-kadang aku tol2 xpaham ngn syarikat yg aku ..
masa mula2 start keje aku jadi kerani je...
tapi bl da lame....der kekosongan jwatan marketing....syarikat ni lgsg xnmpk kebolehan aku...lalu cari orang len....
bila da dapt...aku still di tangga kerani lagi...
suatu hari org yg mmgng jwatan marketing 2 nk brhnti...
syrikat ni lanti ak...jadi marketing...gaji 2 xla same ngn org dulu yg pgng jwtn ni...
rendah sikit...
akhirnya syarikat ni ambil sorg lagi pekerja utk ganti kerani..
ak rase br lah syarikat ni hargai...
tb2 der sesuatu berlaku...
da akhirnya aku kmbali ke jawatan kerani smula...
aku pon xpaham...hampir 3 thn aku kat cni...
tapi pe yg syrikat ni nampk...
da mcm2 pgrbnn ak wat...tp msh xdapat mmbuka mate dorg...
alasan sbb gn diploma...mybbkan aku jatuh semula...aku rase ak xdhargai di sini...
insyaallah...dapat rezeki len aku nk angkt kaki je...
ak slalu pk kn syrikat ni...tp...hmmmm..



xpela...pe nk wt aku cuma de STPM je yg xstnding dgn DIPLOMA

sila comment di bawah :)

No comments: