Thursday, 26 April 2012

Aku si gigi besi

Aii All...

tercapai jugak impian aku untuk memasang besi2 yang bertaburan dan agak buruk dalam mulot aku..
Aku pakai braces pada 18 april 2012 yang lepas...
takut jugak mase mula2 buat tu...tuhan je yang tau..

macam2 doa yang aku bace...termasuk doa makan....tersasul2 dalam ati aku..
aii..ingatkan si doktor nak amek kapak ke....pisau ke..untuk belah gigi aku....pas 2 tarik pakai pelayar,,
rupenye tak de la sakit sangat macam yang aku gambarkan..





ni la rupe braces 2..xpayah guna senjata tajam pon...cm pasang besi je...kn senang...rawatan pon xlamer..lbh kurang 1 jam je...tapi doktor aku plak datang lambat...sbb hntar mak dia pergi hospital,,aii..nk buat mcm mne/...2 jam jugak aku menunggu,,,bawak pulak mak bapak aku...lagi la haru sangat...kesian sebab dorg pon kn menunggu....

masa first pakai...peh...satu makanan pon aku xboleh gigit...even mee pun...sedih tol..
mak aku pon masakkn la bubur untuk anak kesayangan dia ni..bukan pe takut perut aku masuk angin...almaklumlah selepas mendapat pengesahan yang aku ni pengidap gastrik...kena la jaga mase makan aku...sakit au kn gastrik ni...pedih je perut,,,tapi xnak ke tandas..

masuk ari ni da 10 ari aku pakai...ok la..da xsakit macam first2...da boleh mkn...tapi bkn yg keras2 la....so selama beberapa tahun ni aku kn ucapkan bye MCDonald....KFC...jimat duit sayang saya bile date nnti..hihihi

nota : gigi sia atas bukan gg sayer.....memang x la nk letak gg sayer yg huduh ni dlm blog..kng semua blogger2 lari....hihi


sila comment di bawah :)

No comments: