Sunday, 10 November 2013

Hari Ulangtahun perkenlan kami yg ke 7

Salam...

ai..blogger2 yg encem-ecem n cun cun sekalian..dah lm x menconteng tulisan hamba yg buruk di sini...mengikut perkataan tajuk di atas ni...aku baru je sambut annivesari aku dan en pakwe yg ke 7 tahun,,sedar tak sedar dah lm jugak kami berkawan...aish..tiba2 timbul plak rase utk terpikir berkaitan mendirikan rumah tangga...sape yg xnak kawin wei...aku pon nak jugak..hehehe..gati benor gamaknye...
aku puas nak jawab soal2 maut kalo dari org 2 yg sentiase nak tau tepi kain aku pasal kawin ...

now soalan yg paling aku x suke ialah " bila nak kawin?

jenuh aku nak susun ayat nak bagi jawapan yg bernas utk si pertanya...

xpe2 korg2 yg perihatin kat aku doakan jer moge aku cepat dapat jodoh...atau kalau nak aku cpt kawin sila dermakan duit2 korg yg banyak tu untk aku supaya dgn duit bntuan korg tu dapatlah aku berkahwin dengan segera..sekirannya ada insan yg perihatin pada aku..sila mintak nombor akaun aku yer..tq so much..!

hihi moge hubungan kami berdua akan menjadi yg halal satu hari nanti...amin

ok bye

sila comment di bawah :)