Saturday, 17 August 2013

Perlukah Pengorbanan,,

Haii all..

arini aku nk citer skit..tak tau nak lepaskan keluhan ni kat siape,...terlalu byk aku bkorban utk org...
dan smpai skg aku terpakse berkorban lagi


dulu masa form 6..
dapat smbung blajar...tapi aku trpkse beralah ngn abg aku...

aku lgsg tak bepeluang ubah hidup aku,,,
dapat interview polis...tapi aku terpakse tolak..sebab kalo aku pergi sape nak tolong bayar hutang kereta,sape nak tolong bayar bil2..sape nak tolong bayar...loan.....
ntahla..kdg2 aku sedih...aku kena fikir semua perkara ni..Ya ALLAH..tolongla hamba mu ni..

kadang2 aku rase kosong...sbb tak de ke org fikir kan persaan aku..
pe yg aku rase.

kdg2  gaji..aku bulan2 pon aku susah nak simpan..orang tak tau pe aku buat ngn gaji tu ..semua gaji tu bkn utk aku..

...kdg2 sehelai baju nak bli sbulan pon..aku pk panjang..

tak pe lah..biarla semua cita-cita dan impian aku tu terbang bersama pengorbanan yang aku buat...ape pon jadi aku sentiase bersyukur dengan setiap dugaan yang TUHAN bagi kat aku..mungkin aku kuat ...moga satu hari nanti hidup aku lagi baik dari sekrang...AMIN,,

sila comment di bawah :)

No comments: