Saturday, 9 March 2013

Lawak Ke Der 2...!! kompem lawak

ola...ola...ola....holaaaaa...
 harini aku nak bercerite sedikit tentang cerite yang aku tngok dekat wayang semalam...peh mmg leleh wa cakap lu..lawak tahap melampau btol ...mmg syok..hah! teruje la tu..kalo sape2 yg belom tengok lagi..jom beramai2 singgah kat panggung wayang..utk menyaksikan lawak ker der 2 tahap maut ni...mmg tak menyesal korg...percayala......

sebenarnye citer mcm lawak ker der 1 yg korg tgk free dkt youtube tu...tp lg best tau...

Tahniah abg Haan Isaac...sbb dah berjaya memecahkan kota tekak ni..terburai2 aku ketawa tanpa memikirkan jiran-jiran sebelah yang menonton wayang yg sama...lantak korg la..jnji aku puas...gelak smpai pecah perut..

antara artis-artis hot yag terlibat ialah:-

Pengacara : Nabil Ahmad (sgt seksi ms pembukaan yg pertama.. lawak ke der style!! )

Pelawak-pelawak :-

                              (a) BOBOI
                              (b) JOZAN
                              (c) HARITH ISKANDAR

Tahniah pelawak-pelawak semua sbb berjaya membuatkan penonton gelak ...

Susah aku nak story cerite tu kat sini...tapi aku boleh jamin sape yg tgk pasti tak kan menyesal ...dan membuatkan korg rase nak tengok banyak kali....ok la...slmt menyerbu panggung yer kawan2..

bubye

sila comment di bawah :)

No comments: