Wednesday, 12 December 2012

Obssess Kecantikan...

Haii...

Seperti tajuk yang aku paparkan hari ni...bila kita cakap pasal obses cantik je mesti tunding jari kepada kaum wanita...
yeah...memang kaum macam kami ni...terlalu mementingkan kecantikan...terutamanya...WAJAH...
siapa yang tak inginkan seraut wajah yang jelite dan ayu...di tambahkan lagi jika kita di anugerahkan kulit yang putih mulus...
peh...memang bersyukur sangat..bila aku buka je fb terlalu banyak produk-produk kecantikan yang di jual...kadang-kadang teruja sesangat...

setelah mengoogle beberapa ribu page2 produk...mata aku tertumpu pada http://snebeutskinessence ..Produk ni aku teruja sangat sebab bila tengok ADIRA yang putih melepak tu..Kulit dia xpayah cakap la...putih gebu..dulu xla seputih sekarang...Dalam hati teringin jugak beli benda tu...mana tau aku pulak putih..ala-ala diva itu...meletup ke babom la...ahahahaha...tapi duit lak x cukup...aish...npe la produk ni mahal sangat...de sape -sape nak beli kan tak...hihi...

Kalau nak tengok... ni di produknye.:-



KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :-
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

** yang ni aku copy dlm fb org yg jual produk ni...kalau korang mampu..beli la wei...tak kan tak nak cantik kot macam Adira...aku yang tak mampu ni pon nak...hihi..

rasenya tak menyesal kot cuba...cuba dulu baru tau hasil nya...


Ni hasilnya....gila tak nak..ok la..byee...doa kan aku banyak duit...tau...boleh cuba produk ni...tapi pepon hati pon kena putih jugak tau...jangan cantik luar tapi dalam cam longkang...air wudhuk pon salah satu daripada penyeri muka jugak tau...jgn lp tu...chau dulu...



sila comment di bawah :)