Friday, 14 December 2012

JURANG..

Tajuk pon dah tau kan ..kadang-kadang aku sendiri tak paham kenapa mesti da benda ni dalam setiap perhubungan...mesti ke kena de or sesetengah insan yang mengada-ada kan benda ni...susah nak paham...even hubungan da bertahun-tahun pon..belon tentu kita betol-betol mengenal pasangan kita..betul tak...aku bukan nak memprovokasikan benda-benda tak penting macam ni..tapi...ni la kehidupan nya..hakikat yang kadang-kadang memeritkan hati dan perasaan...sebagai wanita macam aku ni...aku teringin nak di layan sebaik mungkin...seikhlas mungkin...kenapa kaum laki ni susah nak paham...

tiba-tiba ...menciptakan JURANG antara perhubungan...

Menagis dalam hati lagi perit daripada menagis kat luar..Tuhan je yang tau...memang tak nampak air jernih keluar pada mata..tapi dalam hati dah mencurah-curah air menitis...diiringi kesedihan yang teramat sangat...

Aku redha andai ni takdir yang perlu aku tempuhi...dan 
bersyukur atas segala yang di kurnia kan..Moga HATI ni akan sentiase kuat dan tabah...menempuh setiap onak dan ranjau kehidupan.. SERTA tetapkan la JODOH yg terbaik untuk ku...Andai itu DIA...kUATKANla  Hati ni..sebelum mata tertutp rapat menghadap ILAHI...


AMIN.....

sila comment di bawah :)

2 comments:

Kampung Balimbang said...

Salam...cantik blog ni...tq

Jambu Batu said...

tak la...biase je.. awk punye blog la cntik n smart...tau...tq yer