Friday, 1 June 2012

Dawai....ooo..dawai

haii all bloger/...
lm tol ak xupdate blog aku yg xseberape ni..
xkisahla de org follow ke x an....maklumla..ak bkn artis jauh lagi...org2 terkenal..
by the way xsalah kan nk shre something kat org..
tq yer pade sape2 yg follow...aku..hihi..tperasan sendiri lak...dush!...

ok la arini nk share pasal pengalaman aku pakai brases ni...atoii...sakit wo..
tok pgetahuan ,semalam aku pergi klinik ikat gigi bawah aku...pehh..nasib bek gigi aku tak terkorban..
kalau tak..boleh panggil aku,,si rongak...hihi..

sekarang ni aku ngah menahan kesedapan kedukaan dan kesadisan sakit aku ni...
pedih siot..wawawawawaaaaaa....
rase nk terjun pokok togeh je.....

utk maklmkan korg..aku ni pipi macam kuih apam...tu yg agaknya besi-besi ni bermesra-mesraan dengan pipi aku...

pehhhhh...


opss!! silap..bukan sakit perut...hihi
senyum jela....

ok banyak sgt membebel...sebenarnya kesimpulan citer aku yg dok merapu tahap gaban ni...just nk bagitau kat semua orang...oi!!!!orang2 kampung...org2 blog....org2 alam maya..aku tengah menderite sakit ni..tolongla....hihi/...k nk layan superspontan dulu la...bye..hidup johan..eh! tibe2 lak

sila comment di bawah :)

No comments: