Daisypath Anniversary tickers

Friday 20 January 2012

Ally iskandar Kahwin..Ohhh Noo!!...

Assalmualaikum...
rasa macam malas pulak nak memambahkan entri post hari ni...maklumlah...pengacara fovret aku kawin...
wawawawa!!! sedihnya....xpela...mesti ramai yang tertanya siapakan..JeNNNgggg....JeengGGG !
ALLY ISKANDAR DAN FARAH LEE Ohhh Menn!Sampai juga ally ni kawin walaupon dah masuk katagori lanjut usia...hihihi...Jangan mare yer...Comey sangat tunang ally...Farah lee...atau nama sebenar beliau 
Farahin Romli atau Farah Lee, 22 ops! 23 tahun...sebaya la pulak...pandai ally carik sepadan sesangat...sama cantik sama comey n sm rendah....hmm...sesuai...
ok fine...xmo merepek lagi...kat sini aku nak share kat semua...gambar-gambar perkahwinan,pertunagan, dan kad kahwin dorg...bukan ape cuma untuk menyimpan koleksi peribadi untuk aku tunjuk kan ada anak cucu cicit aku....hihi..

Secara diam-diam aku terfikir...ally ni mesti tunang senyap-senyap ni...sebab pe aku berpikir macam tu...sebab bila aku search-search dekat google image terdapat gambar ally yg agak mencurigakan...cuba lihat gmbar ni:-
toink2...saper di belakang farah lee tu...


ok First sekali ku nak share kad kawin dia....agak simple...tapi nice sgt...mungkin ada membawa makna yang tersirat kot...lebih baik simple dari grand2 kan..

Ok sekarng nak share gambar pernikahan dia pulak....dari pagi aku tertunggu-tunggu untuk wartawan upload gmbar ally nikah ni...akhirnya anggaran pukul 11 pagi....akhirnya...termakbul jugak niat aku nk menyaksikan majlis gilang gemilang ni...sweett sesangat...berbaju putih kedua mmpelai...tak pecaya tengok gambar dekat bawah ni...













ok...Nanti kita tunggukan besok persalinan masa majlis berarak....sesiapa yang tertunggu-tunggu tu.....harap-harap dapat lena tido la yer....semasa kegembiraan ally iskandar ni....terkejut tiba-tiba mendengar berita kematian izuan Pilus....Innallilahiwainalihirojiun....semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang soleh..Amin... :-(....Pada DIA kita datang dan Pada DIA JUGAK kita kembali...

sila comment di bawah :)

No comments: