Tuesday, 27 December 2011

MenaNtu Pilihan Mak Mentua..Seksi VS sopan

Kadang-kadang terfikir sejenak..Bagaimana reaksi jika kita berhadapan dengan mak mentua..aku pon belum pernah mengalami ini semua..Mesti jantung akan berbunyi DUNG DANG DUNG DANG...

MACAM TAK KENA JE GAMBAR NI...TAPI BOLEHLA...UNTUK MENGAMBARKAN PERASAAN TAKUT!!

gerunnya..Orang kata kalo kita nak jumpa bakal mak mentua,kita kena pakai baju sopan-sopan.kaau boleh biarla berbaju kurung agar nampak manis..tapi bagaimana pula bagi girls yang seksi..mesti rase diri hipokrit sangat.bukan apa, bila seseorang gurl yang seksi cb berpakaian sopan,itu namanya menipu bakal mak mentua dan family nya...bukan takat tipu dorang je...kita juga menipu diri sendiri..Hmmmm agak complicated di situ..Cuba jaga hati dalam masa yang sama menipu...agak mudah bagi gurl yang pakai tudung.pakai apa saja kompem nampak sopan.Di mata mak mentua biarla anak mereka dapat hidup bersama dengan orang yang boleh membimbing ank mereka menjadi lebih baik.kita tidak boleh menyalahkan pendapat mak mentua..
fIGHTING MUM!!
Tapi dunia sekarang dah tak perlu risau...sebabb orang bak kata org bandar up to date...gitu la gmaknya...jadi bagi gurl yg seksi tidak menjadi masalah jika mahu berkahwin dengan orang bandar...tapi agak merumitkan bila berkahwin dengan orang kampung...Tidak kirala siape pon kita....semua gurl kat dunia ni sentisase berharap agar dapat mak mentua yang baik dan boleh meerima mereka seadaanya...termasuklah aku...moge Tuhan mempermudahkan aku bila sampai seru untuk aku berhadapan dengan mak mentua...huh!!...AMIN..


sila comment di bawah :)